دستورالعمل استفاده از سیستم جامع پرسنلی استان
«ویژه مسوولان امور اداری مراکز و واحدها»
1.مسوول امور اداري هر مركز/واحد موظف است اطلاعات پرسنلي همه كاركنان شاغل در آن مركز/واحد را به صورت «به روز» و بهنگام نگاه دارد. يعني همواره آخرين تغييرات در اطلاعات آنها شامل موارد زير را در اين سيستم اعمال نمايد: (از طريق سيستم جامع پرسنلي-<پرسنل -<ليست پرسنل)
a. وضعیت تاهل
b. تعداد فرزندان
c. آخرین مدرک تحصیلی
d. وضعیت استخدام
e. وضعیت حقوقی
2. مسوول امور اداري هر مركز/واحد موظف است در صورت استخدام فرد جديد در آن مركز واحد اعم از شركتي/قرارداد كارگري/ قراردادي/پيماني و .... اطلاعات فرد جديد را طبق جدول زير از طريق نامه رسمي به مدير امور اداري استان ارسال نماید و در نامه ارسالی قید کند "جهت درج در سيستم پرسنلي".
نام و نام خانوادگی
|
شماره شناسنامه
|
نام پدر |
شماره ملی |
نوع استخدام
(كارمند/عضو هيات علمي)
|
وضعیت استخدام
(شركتي/قرارداد كارگري/ قراردادي و ...)
|
اولین تاریخ شروع به کار
|
تلفن همراه
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. از اين تاريخ به بعد مرجع امور اداري استان براي تهيه گزارشات مختلف پرسنلي، ليست پرسنل استان است كه در سيستم جامع پرسنلي موجود بوده و مسوول امور اداري هر مركز / واحد نيز به ليست پرسنل خود دسترسي دارد. و مسووليت صحت اطلاعات پرسنل هر مركز / واحد مستقيما بر عهده مسوول امور اداري آن مركز/واحد است، بنايراين مسوولان محترم امور اداري واحدها و مراكز بايد به صورت مداوم در اين سيستم اطلاعات کارکنان را مورد بررسي قرار داده و چنانچه اطلاعاتي نادرست است نسبت به تصحيح آن اقدام نمايند. و از اين به بعد نيز همواره آخرين تغييرات در اطلاعات افراد را طبق بند 1 اين دستورالعمل بهنگام نگاه دارند.
4. هر مرکز/واحد موظف است در صورت تغییر مسوول امور اداري مراتب را کتبا جهت تغییر دسترسی های لازم در پورتال استان کتبا به امور اداری استان اطلاع دهد.
|